Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Sabtu, 29 Januari 2011

Aktiviti di hari minggu...

Salam semua...
Cuti @ bekerja arini?? Saya cuti seperti sblm2 ni..hehehee..kalu kena kerja ganti pun saya ambil cuti..hehehe..tapi hubby saya kerja setiap sabtu, cume sabtu minggu pertama saje yg cuti..huhu takpela..

Arini saya nak cerita aktiviti yg saya selalu buat di hjg minggu. Emm, mula2 sekali basuh & sidai kain la. Lps tu kalu rajin masak, kalu malas mood masak tak datang, saya akan turun ke kedai bawah utk tapau breakfast + lunch. Tapi arini saya masak lunch..yeay! Saya mkn roti sapu peanut butter+coklat & minum Dutch Lady Low Fat Milk utk sarapan...

Emm, lps lunch selalunye saya tgk tv sambil bace newspaper @ lipat kain baju. Kalu malas tak rajin, saya main internet sambil tgk tv..hehehehe..byk btl vitamin MMMM nye..

Petang plak, kalu ade cerita best kat panggung, saya & hubby akan pegi tgk. Macam petang ni, kami akn pegi menonton citer Shaolin..yeay! Esk saya akan tulis review psl cerita ni yek..Emm, hopefully menarik la kan coz ramai pelakon2 yg saya minati dlm citer tue..Lps tgk wyg kitorang akan dinner & window shopping..hehehe. Selalunye Mid Valley menjadi kegemaran kami coz dekat je dgn umh..


<cilok dr GSC website, sorry yek!>

p/s: Mlm ni plak ade live bola sepak Piala Sumbangsih antara Selangor vs. Kelantan kan, mudah2an Kelantan akn menang. Chayo2 The Red Warriors..Kami peminat setia Kelantan...hubby & mama saya berasal dr Kelate nih..Gomo Kelate Gomo....


< kami juga fan MUFC > hehehe

2 ulasan:

zirconia berkata...

fuhyoo siap update tiap2 hari tu :D

ain zuraini berkata...

hehehe jgn jeles..