Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Selasa, 5 April 2011

pestime....

Salam semua...
Malamni baru berkesempatan nak update blog. Tapi dari tadi sedang memikir nak tulis ape yek..emmm, nak citer pasal pengalaman saya pakai shawl dengan inner butterfly tuela..ahahahaha...

Sebenarnye saya tak tau pun nak lilit shawl style terbaru tu. Adik & kawan cakap ade banyak tutorial pakai shawl tu dlm you tube & blog tapi saya belum sempat nak cari..ehehehe. Ahad lepas saya try lah pakai. Main hentam je lilit2, pin sana, pin sini dah siap. Tanye hubby, dia cakap ok so saya pun ok jelah. hahaha..

MMS gambar saya pakai tudung tu kat kawan & adik diorang cakap muka saya bolat!! wua wuaaa..dah beli sekodi kenalah pakai sampai lebam yek..ekekekeke...tu memang pestime saya pakai la. Bile lagi ye nak pakai?? Hahah, time training kat hotel minggu depan nanti lah. Dalam penyiasatan nak pakai tak?? ahahahaha.... gediksss skit!!

p/s: sila jangan gelakkan saya hokeh!! hahahahahaha :-)


< huhu bolat!! >

< serius skit, lapor belom makan mase ni hehehehe >


7 ulasan:

ddjfr berkata...

kak ain!!..
sebenarnya pakai shawl la paling mudah dan simple.main lilit je.nak2 skrg trend hijab yg jenis-pakai-main-bedal tapi bila siap,wahh.cantik dan stylo.

pastu inner yang kak ain pakai ni sebenarnya membantu org bermuka bulat jadi muka bujur.pada saya muka kak ain terus nampak tak bulat macam biasa tau.seriess!!

*amik panjang giler komen arini.haha.

ain zuraini berkata...

dd: serius ke?? **suka2. tq utk komen yg ikhlas tu yek.alamak, sblm ni nmpk bolat gak la yek?? hahah kalu camtu kena pakai selalu la ni yek?? kena tambah shawl plak ni..mari kite memborong....

Fariross berkata...

setuju.......... pakai shawl sekarang lilit2 jea daa ok... trend skrang lilit2 suka hati kau... hehehe...

borong jgn tak borong. lebih murah dari pakai ariana (bukan name sebenar) wakakakaka

ddjfr berkata...

yela,kalau compare dgn biasa,rasanya pakai tudung biasa lg nampak bulat.hehe.jangan marah ekkk.

ha.pasni kena rajin mborong.nak beli dengan saya pn boleh.hahah.

ain zuraini berkata...

fariross: jgn lilit muka semua sudah yek..ekekeke..

dd: ahahaha siap iklan jap yep!! :-)

ddjfr berkata...

haha.ehh..kak ain nampak makin cantik la pakai inner camtu..

ain zuraini berkata...

aik, dd komen gmbor yg terlatest tu ke?? ekeke tq2x...