Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Jumaat, 6 Mei 2011

Rutin Friday lunch time...hehehe

Salam semua...
Semalam saya boikot dengan online, so saya amik cuti sehari la..wahahahaha....

Arini saje nak update rutin harian saya & the gang kat ofis apabila tiba hari Jumaat. Kami rehat lunch 1 jam 15 minit jek. So, selalunye pilih tempat makan yang dekat2 jek. Kami selalu makan di Restoran Khulafa, Seksyen 21, Shah Alam. Dekat, cepat & sedap..ekekeke...Tiap2 kali makan pun saya selalu amik lauk ayam samada ayam goreng @ ayam madu. Arini saya makan ayam madu...

Enjoy piccas...

p/s: Belum terfikir nak makan kat tempat lain lagi setakatni sebab boleh kuar lunch kat luar hari Jumaat jek, so takdela pening nak fikir nak makan kat mana....

< kami suka amik lauk ayam..ahhahaha..>

<sukanya dapat makan..ehehehe>

<ishhh tangan orang amik order air ni kacau lah>

< me & lenny >

2 ulasan:

lady-D berkata...

eh eh, cam kenal je minah yg 2nd pic tu..tgk tgn beliau tu, x sbr bebenor nak ngap tu...pg2 tgk mknn dah..adeh lpr perut ni taw

ain zuraini berkata...

hahaha dia mmg tgh sgt lpr den ajak bergambar dulu..ekekekeke