Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Sabtu, 7 Mei 2011

Selamat Hari Ibu mama ku sayang!!

Salam semua...
Sempena hari ibu hari ini, saya ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada mama saya dan semua mama, ibu, ummi, bonda, mummy di luar sana...Semoga berbahagia selalu hingga hujung nyawa. Sayangilah mama anda ye kawan2...

Emm, saya dah wish mama saya pagi tadi. Bercadang nak belanja makan nasi beriani arab yang mama idamkan, tapi belum plan bile nakpi lagi. kekek tunggu ye mama...

Malam nanti nakpi tengok wayang, Fast & Furious 5. Bestnye....memang saya ikuti cerita ni dari yang pertama lagi...can't wait! Pape pun happy weekend to all!!

p/s: Mama I Love You.....

me & mama...

2 ulasan:

lady-D berkata...

saye x sambut hari ibu..sy sambut hari mak je..hehe

ain zuraini berkata...

hehehe hari omak pon buleh!!