Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Jumaat, 10 Jun 2011

Bubur....

Salam semua....
Harini sudah ke opis tapi masih belum sembuh sepenuhnye. Walaubagaimanapun, keje tetap keje yep. Jangan malas2...ehehehehe...Pagi tadi saya hanya makan kek gula hangus & kuih talam ubi kot. Tengahari saya bedal nasi ayam, dah le terlupa pesan tak nak cili, tengok2 ayam sampai sos kicap & cili banjir..ahahahaha bedal sajelah..Untuk mengurangkan bisa cili itu, saya telah banjirkan nasi ayam dengan sup. hahahaha macam2....

So, untuk dinner saya masih makan bubur ayam. Makanan lain dekat pasar malam rumah saya semuanya bergoreng...huhuhuhuhuhu...bubur pon bubur lah....Time sakit je selera nak makan bubur, bile sihat melantak tak hingat...ehehehehe.....

p/s: Sebenarnye bagus makan bersup2 & rebus2 ni...Badan sihat, boleh kurus juga...ahahaha...

< pestime beli kat pasar malam nih, RM2.50 bubur ayam sedap gak!! >

2 ulasan:

d_LA berkata...

harini mkn nasi putih+sup ayam..smpai skang terasa lg kesedapannya..hehe

ain zuraini berkata...

hehe sedapnye sup panas2...