Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Ahad, 17 Julai 2011

:-(

Salam semua....
Minggu ni saya agak boring skit. Emm, semalam hubby keje & ade tournament bola sepak 9 sebelah anjuran Kementerian Penerangan. Arini ade tournament futsal anjuran ofis dia plak. Saya tak ikut plak untuk kedua2 hari ni coz agak malas. Dulu sebelum kawin bukan main lagi semua pun saya ikut (hehehe tak boleh berenggang la konon). Sekarang je saya jarang2 skali ikut..huhuhu...

Malam tadi penat juga bungkus 4 hamper untuk tournament arini. Sampai pukul 2.30am saya bungkus. Mr. hubby dah hanyut dah coz penat main bola semalam. Pagi tadi bangun awal siapkan jadual perlawanan & plan keputusan untuk hari ni. Ni saya belum kemaskan baju untuk hubby pegi kursus kejurulatihan penjaga gol petang ni sampai la hari rabu. huhuhuhu rinduuuuuuu syg banyak2!!

p/s: hubby yang sibuk cakap susahle nak lelap mata 3 malam berenggang dengan saya...hehehe :-)

Tiada ulasan: