Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Sabtu, 16 Julai 2011

Macam-macam...

Salam semua...
huhuhu 2 hari lepas sangat sibuk dengan meeting...emmm...ni sekarang baru berkesempatan nak update blog.
Bestnya tak lama lagi saya akan cuti shutdown selama 10 hari..yahooo!! Cuti wajib company bagi every year yep!! Tapi, yang tak bestnye kena terperuk kat umah jela yek..bukan cuti sekolah & kete kesayangan saya pun akan masuk bengkel selama 10 hari untuk proses transform..ape tu yek?? jeng jeng jeng tunggggguuu!!

Selepas cuti shutdown tu nanti saya akan sangat sibuk..huhuhu...macam2 keje kena settle..ade meeting, audit, projek promotion...emmmm mudah2an semua berjalan lancar yek. Cuti 10 hari tu saya nak kena memerah otak memikirkan projek yang sesuai untuk saya mulakan. Ianya haruslah idea creative yang mane membawa manfaat kepada company la yek...huhuh poning den nak memikior nye....

Pape pun saya berharap yang terbaik & berjalan lancar untuk semuanya...aminnnn...

p/s: Saya akan berkampung di rumah parents selama 3 hari mulai esok kerana hubby ada kursus..huhuhu..

kereta kuning ku itew!!

brunh untuk hari ni yek: nasi goreng udang, keropok, telur dadar, ikan bilis goreng & susu coklat HL marigold

jersi MU away idaman hubby.. :-)


hehe sempat shopping combo pack marigold kat ofis Khamis lepas
Combo RM10 included: 1 peel fresh juice, vitagen (5btl), susu coklat HL & jelly oren :-)
saya beli 2!!

2 ulasan:

lady-D berkata...

sedapnya nasi goreng..huhu
combo pack marigold pun best tu..nak vitagen!!

ain zuraini berkata...

hehehe nasi grg cincai je dla..hahah, vitagen ade 10 lg nih...