Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 25 Julai 2011

Ramadhan yang menjelang...

Salam semua..
Wah, arini saya bersiaran dari rumah di waktu awal pagi. Sepatutnya waktu ni saya bersiap2 ke pejabat. Emm, kan cuti 10 hari!! hehehehee suka2....Hari ni hari-4 yep. 3 hari yang berlalu saya hanya leisure saje. Tak start2 lagi assignment yang patut saya buat. Tengoklah tengahari nanti camne yep.

Emm, bersempena dengan bulan Ramadhan yang akan menjelang, saya masih lagi in progress menggantikan puasa tahun sudah. Ada lagi 3 hari untuk diganti. So 3 hari berturut-turut mulai hari ini saya akan abiskan insyaAllah. Persiapan baju raya pula masih belum dimulakan. Takde idea nak pilih colour ape tahun ni. Nanti tengok kat kedai kain lah colour apa yang menarik!! hehehehe...Tukang jahit kebanyakannya dah tak ambil tempahan, so saya tak pasti lagi nak tempah <kalau ada orang nak amik lagi la> @ beli siap saje..

p/s: Jap lagi nak sambung tido la...hahahahaha zzzzZZzzzz...

3 ulasan:

Arissa Aqilah berkata...

wah..seronoknya dok umah..

d_LA berkata...

wahhhh..mana aci dia x keje...dengki betul rase...wuwuwuw...eeee, x abis ganti lg pose..padahal dla pun baru je habis ganti..haha

ain zuraini berkata...

aishah: mmg syiokkkk oooo..
dla: hahahah tuela psl dh sayup2 ni..