Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Khamis, 25 Ogos 2011

Happy Birthday Mama & Happy Woman Day to all Women...

Salam semua....
Semua puasa tak?? Hari ini saya masih berpuasa Alhamdulillah.....Emm, seronoknya hari ni harijadi mama saya yang ke 57 tahun. Saya doakan semoga mama panjang umur, murah rezeki & berbahagia selalu hendaknya...Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari WANITA kepada seluruh wanita di Malaysia & juga dunia lah!!

Huhu tapi hadiah untuk mama masih belum beli lagi nie...Masih memikirkan apa yang hendak dihadiahkan. Walaubagaimanapun, kitorang adik beradik nak celebrate besday mama hari Ahad ni yek. Saya belikan kek kecik dulu lah arini..ehehehe...

p/s: hehehe arini pesan kat abah belikan saya nasi ambeng...eekekekek....

Mama saya yang berbaju kuning!! :-)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mama i luv u!!

d_LA berkata...

bestnye..bday dla xde org celebrate pun..wuwuw..hehe

ain zuraini berkata...

cpt2 la cari cik abe confirm ade org smbt thn dpn...ehehehehe