Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Sabtu, 20 Ogos 2011

Perkembangan projek saya...

Salam semua...
Perghhh bersawang la blog ni...hehehee sibuk skit & penat so jawapannya bersawang..ehehehe...By the way, arini saya keje (2nd time kot datang keje sabtu) walaupun tak suka keje on weekend. Maklumlah, cuti tinggal sehari jek..huhuhuh...so arini saya keje half day & Oct nanti ade keje sabtu lagi saya keje half day jugak...kekekeke...

Emm, takde ape citer sangat pon...Just nak update perkembangan projek saya...Projek ape tu yek?? Projek promotion kat ofisla...projek mengalahkan final year project kat universiti tau...walau apa2 pun Alhamdulillah rezeki saya jadi candidate tahun nie...Ingat senang2 ke nak dapat...Dah jadi candidate ni pun belum tentu lulus tau! Tawakal jelah....yang penting sudah berusaha sehabis baik..

Emm, sebenarnya nak kena fikir & draft tajuk & summary projek mase saya cuti shutdown tu lagi. Tapi biaselah, kalau duduk rumah tu TV & internet no. 1..ahahahaha so saya peram jelah dalam beg yek. ehehehe...Bile dah nak due date ni kelam kabut la fikir & draft macam2...1 pun tak menjadi..huhuhu...Sampai 3 draft saya buat, akhirnya saya pilih yang akhir sekali. Semalam la saya draft, discuss, minta signature semua & buat appointment dengan bos besar & supervisor (heheh sama cam kat uni plak). Isnin depan dah kena hantar. Barulah kelam kabut yek..Emm, actually memang selalu wat last minit pun..sabar jelah...So tugas seterusnya mengarang cerita untuk present la.. Sekarang tengah collect data sini sana termasuk dari Japan. Nasib baik selalu communicate dengan Japan senang nak minta tolong. hehehe..

Pape pun wish me good luck yek! Walaupun final presentation on November, banyak lagi nak buat ni...persiapan internal audit & external audit pun belum buat.....tidaaaaakkkkk!!!

p/s: Emm selera makan masih OK. Mudah2an berterusan la yek..Arini request bihun goreng mama...yeay!! Buka pose umah mama lagi...Mr. hubby ade majlis berbuka pose lak...huhuhuh....

2 ulasan:

lady-D berkata...

wahhh..bizinye dia..dla time pose mls nk masuk opis time weekend..hahah..
tahniah la ain dah pregnant, sama umo ngan anak ros la yer..bestnye^^

ain zuraini berkata...

huhu terpakse la dla, hari wajib bekerja..cuti dah takde...huhuhuhu..
hehehe tq2...mmg janji nak saing tp ros berjaya dulu..ehehehe...