Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 29 Ogos 2011

Persiapan raya yang menyedihkan.....huhuhuhu

Salam semua...
Emm, sedih je bunyinye tajuk tu kan?? Memang saya sedih pun..hukhukhuk!! Semalam saya & hubby pergi ke Jln. TAR untuk mengambil baju2 tempahan...Mula2 ke Pertama Complex untuk ambil baju hubby. Sepatutnye siap 26hb, tapi kami hanya sempat pegi semalam. Ingatkan dah siap la coz dah lebih tarikh yang dijanjikan..sekali pegi belum siap daaa....grrrrrr!! Bengangnye.....Siap bace la kat pekerja tu....arghhhh...

Lepastu ke Campbell pula untuk ambil baju zahir..Alhamdulillah siappp...Seterusnya saya ke Globe (nama baru Sarah Hughes kot) untuk mengambil baju saya pula...Oh tidakkkkkk! Baju dah siap tapi manik 1 pun tak siap..Tokey kedai kata boleh juga nak ambil terus nanti dia tolak harga manik..Sabar jelah...Lepas fitting besar la plak baju tu. huhuhu macam2 hal...So, suruh kecikkan skit & jahit je manik tu..tengahari ni nak pegi ambil...kalu tak siap gak memang mogok raya la...huhuhuhu...

Disebabkan bengang, kami telah menghadiahkan sunglasses & perfume raya untuk kami berdua..hahaha LIKE!!!!

p/s: Agak2 arini ramai lagi tak kat Jln. TAR? Adik2 saya baru nakpi shopping..ehehehe...

2 ulasan:

d_LA berkata...

kalo x siap, terpaksa cari yg ready made lah..huhu..sabo yer..tp mmg benggkerk rrr jugak kan

ain zuraini berkata...

huhu mmg pun..last2 pakai baju tahun lepas jek..huhuhu...