Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Sabtu, 13 Ogos 2011

Tragedi 6 Ramadhan...

Salam semua...
fuhh dah lama saya tak update blog. Bukannye ape, kalau hari keje tu memang sangat letih..weekend plak takde mood nak menaip..ehehehehe..

Nak citer kejadian pada 6 Ramadhan yang lalu...Hari Sabtu, weekend saya memang malas masak.. :-) So untuk berbuka kami tapau je di bazar ramadhan Stadium Cheras. Tengah2 sibuk berjalan mencari juadah2 yang enak, tetibe tuuuuupppp selipar saya putus sebelah kanan...wuaaaa wuaaaa dahla parking kereta jauh. Memang dugaan betul la. Hubby suruh tunggu dekat bazar je nanti dia pegi ambil kereta & ambil saya dekat bazar. Tapi saya cakap takpelah, saya nak jalan je separuh kaki ayam coz kalau bawa kereta ke bazar tu confirm jem. Dahle saya belum masak nasi lagi...Saya pun berjalan la dengan selambernya...Tak pasti samada ade orang perasan tak saya hanya memakai sebelah selipar. ngeeeee :-)

Jalan plak ade yg bertar & ade yang bersemen..kalau jalan atas jalan tar yang kasar2 tuh sakit jugalah jalan kaki ayam sampai terjengket2 jugalah kaki...eheheheheh pestime jadi camni ni...selipar tu pun dah 2 tahun lebih saya pakai pegi keje & ke mana saje kaki ini berjalan..ehehehe...Sampai kereta terus amik selipar wedges & pakai. Nasib baik ada standby dalam kereta. hehehehehe what a day!!

p/s: huhu beli kerang bakar sambal tapi berlumpur, geli nak makan..wueeeekkkk!! Terbang RM4. huhuhu..Nasib baik mama dah masak sambal kerang semalam..memang teringin pon..hehehe...

Abah & zahir sempat berterawih malam tu. Umi dia pemalas, kat umah aje.. :-)
Baju melayu zahir tu baju raya tahun lepas yang baru 1st time pakai..ehehehe...

Tiada ulasan: