Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 7 Februari 2011

3rd day @ Kuantan...

Salam semua...
Ari ke-3 ni family saya akan bertolak pulang ke KL..
So, pagi2 sume bersiap2 packing & kemas pape yg patut & kami checked-out homestay around 9am..

1st stop ialah di kedai Zaki Nasi Dagang (tepi jln on d way ke Permatang Badak). Ini kedai kawan baik hubby saya dari zaman kanak2 sampai la dewasa. Dia kawin & mastautin di Kuantan. Makanan yg femes mestila nasi dagang. Lepastu ade juga nasi berlauk, nasi minyak & nasi lemak...kuih muih, laksam, nasi impit & telur separuh masak pun ade...mmg sedap...Sarapan pagi ni mama saya belanje...hehehehe.

Selepas sarapan, kami terus menuju ke Jaya Gading utk bertemu mertua saya & family..
Sejam lebih jugala family saya berchit chat & beramah mesra di sini & selepas membeli pape yg ptt (keropok lekor dll), keluarga saya meminta izin utk pulang...Dlm pukul 11 lbh gakle diorang bertolak balik..Pukul 1.30pm lbh kurang adik sms sudah sampai KL..Laju juga ayah saya bw ni & jln pun masih blm jem walaupun kereta sudah byk...Saya & hubby stay 1 mlm di Jaya Gading..Hajat dihati ingin pulang ke KL pd hari Isnin tetapi hubby terpaksa masuk keje pd hari Isnin utk menghantar dokumen penting. So sempatler tolong berniaga di kedai mertua seharian pd hari Sabtu. Sungguh ramai pelanggan dr pagi sampai pukul 12 mlm. Fuhh, mmg penat tp sangat gembira & tidak bosan melayan karenah pelanggan...Kedai mertua saya no. 27 diberi nama Kedai Keropok Che Som (deretan kedai sebelah Petronas Jaya Gading).

p/s: Gambar akan diupdate soon yek..Blm amik dr adik..huhuhuhu....


< antara barangan yg di bw blk dr kedai MIL >

Tiada ulasan: