Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Jumaat, 11 Februari 2011

Tangkap katak..huhuhu...

Salam sume...
Arini nak cerita tentang 1 kejadian yg berlaku pd saya petang tadi..huhu sungguh kelakar..

Pada pukul 3pm saya & rakan sekerja pergi menjalani training tentang sistem baru. Pertengahan kursus hujan telah turun dengan lebatnye..Abis training, saya mengikuti rakan utk singgah sebentar ke department lain utk menghantar dokumen. Disebabkan hujan, kami melalui jalan jauh sedikit utk mengelak dr kena hujan.

Tiba2 gedebuk!! huhuhuh saya telah terjelepuk ke lantai semasa melalui laluan di dlm kilang...lantai licin & kasut yg saya pakai sudah kehilangan getah (tak sedar bile tercabut). Menyesal juga pakai kasut wedges arini. Kalu pakai kasut sport @ safety shoes lg selamat..nasib baik jatuh dlm posisi cantik & pekerja kilang agak jauh dr tempat saya jatuh tue...Tapi saya perasan semasa melalui kawasan di mana pekerja sedang membuat kerja diorang tersengih2 tgk saya & rakan. Mesti diorang perasan kejadian tadi tp nsb baik tak ketawa kuat2...huhuhu..

p/s: Lain kali masuk kilang pakai safety shoes. Safety first. huhuhu...


< sedang minum ini selama 3 hari >

Tiada ulasan: