Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Ahad, 10 April 2011

Aktiviti di hujung minggu...

Salam semua....
Anda semua dah makan?? Saya sarapan pagi di kedai arini. Al-maklumlah hujung minggu hari cuti masak saya. hahaha...Semalam saya hanya melepak di rumah sahaja. Malam keluar teman hubby makan & pegi ambil zahir di asrama. Maklumlah, hampir 3 minggu tidak berjumpa.

So aktiviti arini kami akan ke Bangi ke rumah maksu saya untuk makan tengahari. Tak taulah sempena ape, tapi mungkin sebab gaji pertama anak sulung maksu saya kot. hehehe dia pun engineer juga, macam saya tapi structural/civil engineer la. Kalau saya sambung belajar civil engineering macam kat sekolah teknik dulu mungkin kami dalam bidang yang sama. Tapi saya kurang minat & agak blurr dalam bidang tu, sebabtu la menyimpang ke material/mechanical engineering ni. hehehehe.. Kami kena tunggu hubby balik dari main futsal dulu baru leh gerak ke Bangi. Adios.....

p/s: Huhuhuh misi untuk mencari Bidadari/Gamogen/Sup ikan haruan & kolagen serta wat sauna di rumah ni.


< me with shawl again :-) >

< 1 happy MUFC family :-) >

< abah borek anak rintik. Zahir semakin kurus kan?? >

< teknik memakai shawl semakin ok kan??? :-) >

< basuh kereta time!! >

< clearkan gunung kinabalu ni ASAP!! >







3 ulasan:

d_LA berkata...

perghhhh baju2 dia...hehe..selamat membasuh kepada encik mesin basuh..

Fariross berkata...

alah baru gunung kinabalu, hahaha... relax lah, kuikui...

ain zuraini berkata...

dla: basuh mmg rajin tp nak melipat tu yg mkn bulan2...ahahahaha..

fariross: blm gunung everest lg yep?? ahahaha tuan besar sudah sound br ler bergerak tu.kekeke..