Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Jumaat, 15 April 2011

M.I.S.I.

Salam semua..
fuhh hari yang sungguh memenatkan bagi saya. Saya harus menyelesaikan 1 misi penting yang telah diarahkan. Alhamdulillah, semuanya mengikut perancangan. Walaupun ada yang tak cukup, tapi saya seboleh2nya menyelesaikan dengan tenang, relax & santai sahaja..ekeke..Memang ramai sangat orang. Ade yang fresh & ada juga yang experienced...Maybe it's a time for a change!!

Saya menjalankan misi ini secara solo, maka semuanya dilakukan sendirian termasuk lunch. Wah, rindu waktu2 belajar dahulu, saya memang suka keluar sorang untuk shopping, tengok wayang & makan. :-) Senang mengatur langkah..Dah agak lama juga tak ke pesta kerjaya nih. Last pegi lepas abis belajar & sebelum dapat keje. hehehe..

p/s: Emm, apa aktiviti weekend ni yek?? Esok ada jemputan besday anak kawan ofis.. :-)


< gambar sebelum gerak ke MV, semasa tawaf semua booth & late lunch >