Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Rabu, 27 April 2011

Kerja sambil JJCM buleh??

Salam semua...
perghhh dah lama dapur tak berasap arini masak lak. Menu simple2 je sebab saya malas pegi kedai beli lauk. Boleh tak?? ehehehe..

Emm, arini saya pegi audit company adik beradik (hehehe paham ke ni??). Setengah hari juga lah saya audit tue. Pestime wat external audit nie, bagus juga. Sambil audit sambil belajar company lain punye style. Boleh praktik kan mana2 yang bagus untuk company saya (kuli je yek)..Audit berjalan lancar, tapi saya telah bermurah hati menghadiahkan 1 NCR & 2 OBS. kekekeke...

Lepas audit bos belanje makan lunch di Anjung Merah, USJ Heights. Pestime makan kat situ. Nasi campur dengan lauk2 Padang & tradisional Melayu kampung style. Ade makanan petang juga seperti kuih muih, pisang goreng & keropok lekor. Servis, suasana, rasa, harga semua pon ok. So kawan2 boleh la pegi mencuba...hehehe iklan la plak.. Boleh tengok review di sini.

Dan gambar di bawah pula gambar dinner saya malam ni..hehehehe....

< simple je: ikan masak kicap blackpepper & sambal telur + kentang..nyum nyum >

Tiada ulasan: