Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 25 April 2011

Tekun??

Salam semua...
wah, hari ini dalam sejarah. hehehehe kenapa saya cakap macam tu? Emm, dari pagi saya buat keje dengan tekun sampai balik. perghhh jangan tak cayo! Tengah banyak keje ni, kena berfikir banyak lagi. Yang sebenarnya saya tak suka berfikir. Boleh tak? Tapi kalau berfikir bab pergi bercuti saya suka. hahahahaha... Itinerary complete dengan bajet lagi.

Sekarang pun tengah fikir nak pergi bercuti boleh tak? Cuti panjang 3 hari weekend ni, tapi hubby busy dengan sukan. Mak saya ajak pegi mandi air panas. Plan baekk punye dengan adik & mak. Nak masak bekal ape pun dah plan. Tapi tak sure lagi lah plan ni jadi @ tak..tunggguuuuuu yek...

p/s:  Rase macam dah lame tak pegi jalan2, padahal bulan 2 pi jalan2, bulan 3 pi jalan2 lagi..ish ish ish....kuat berjalan sungguh! :-)


2 ulasan:

lady-D berkata...

samalah ain,rasa nak gi jln2 je..dah start bosan gila dah ni..huhu

ain zuraini berkata...

jom pi mandi air pns..ehehehe..skrg kat ganu tgh musim candat stg kan?? teringin nakpi nie...