Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Rabu, 4 Mei 2011

Hari kuih sedunia...korang hado??

Salam semua...
Arini saya update awal sebab nanti ade orang jeloss...ekekeke...Entry arini pasal hari kuih sedunia..ahahah pelik tak dengan tajuk entry tu?? Actually nak cerita pasal hari saya arini. Selalunye saya akan tapau makanan sebelum masuk ofis coz malas nakpi kantin kilang nun jauh di hujung donia..

Selalunya saya akan tapau nasi berlauk, nasi balance dinner semalam, nasi lemak, bihun goreng, kuih muih @ roti. So arini saya hanya tapau kuih sahaja sebanyak RM2, dapatla 6 biji. kekekeke...Sebabtu la saya declare hari kuih sedonia untuk saya arini. Pagi mase drive ke ofis saya makan 2 biji kuih, rehat pukul 10am tadi pun saya makan kuih 2 biji, rehat tengahari lak saya makan lagi 2 biji. So selesai la tugasan makan kuih saya untuk arini..ahahahahaha...tu yang declare camtu tuh. Makan kuih sampai bosan. kuang3x..

Nak tau kuih feberet saya?? Tentulah kuih donut. hehehe bukan "donut" cam drama kat Astro tu yek. So kuih tu memang wajib saya ambil. Lepastu saya amik pau goreng inti kacang, karipap & roti hotdog comei2..huhuhu yang tak sihat nye kuih ni semua bergoreng, siap bergula lagi...huhuhu nak kena makan oat la ni kasi serap sume minyak, lemak yang hado terperap dalam badan nih...

p/s: kuih cakoi (char kueh) pun saya suka. eheheh tapi melayu punye la..

donut my feberet

karipap pusing pun i minat

karipap tak pusing pun bolehla..

2 ulasan:

Fariross berkata...

karipap pusing mengelilingi donut... hehehehe... jom DIET... kiki...

ain zuraini berkata...

ahahahaha...