Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 9 Mei 2011

Macam-macam hari ada!!

Salam semua...
Dah makan malam?? Saya belum makan lagi ni. Tunggu hubby lah..Walaupun perut sudah berkeroncong akan ku tunggu selagi terdaya.. ekekeeke poyos jek..Selalunye kalau lapar saya makan jek..

Emm, semalam telah berjaya menyopping hadiah hari ibu, hari bapa in advance & hari ape lagi yek! hentam sajelah...Puas juga meround sana sini mencari sandal yang bersesuaian dengan mama saya sebab kaki nya special skit, ade tulang patang di pergelangan kaki sebelah kanan. Maka kena cari sandal yang talinya sedikit sahaja di depan. Ayah saya pula tetiba cam terbau2 plak saya tengah menyopping dan2 dia order sandal 1. Sabar jelah.. Nasib baik menantu dapat bonus, dengan bermurah hatinya menghadiahkan sandal kepada mama & abah mertua..hikhikhik...Alhamdulillah rezeki...Semoga murah rezeki ye sayang..I love u all..

p/s: Layan gambar jelah...

<late lunch semalam coz pagi makan nasi dah..>

<kids fish n chip for me..ahahah>

<hadiah hari ibu beli dari kelab Big Sister company saya>

<inilah untuk mama>

<terus test kat kaki mama..nampak tak kelainan kat tulang kaki tuh?>

<hadiah hari bapa in advance>

<but baru hubby..jersey tu penambah perisa semalam MU menang.. :-)>

3 ulasan:

MaMaNiA berkata...

melaram sandal baru ar cik zul ngan cik kiah yerk...kak aien abah org da bgi ker kat kak aien katalog tu???da lama bgi kat abah da...takt abah luper

lady-D berkata...

perghhhh 8tvt shopping ni mmg heaven oke..best2..

ain zuraini berkata...

mamania: eheheh mestilah diorang nakpi jenjalan ke seberang hjg bln ni..ehehehe..

dla: ahahaha pastu tgk resit skt kepala...