Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Selasa, 10 Mei 2011

Tidak sihat...

Salam semua...
Saya tak berapa sihat arini..Sakit kepala dari semalam & pagi tadi makin menjadi-jadi maka saya pun off duty, pegi klinik ambil MC. Dalam pada masa yang sama kaki sebelah kiri ni pun tetibe bengkak dari semalam. Tak tahu kenapa..Nasib baik hubby yang baik hati tolong urutkan..Harini adik pula tolong urutkan. huhuhuhuh masih bengkak lagi ni..Mudah2an esok baik yek. Saya ada company dinner esok tak tau dapat pegi @ tak..

p/s: Dinner kat restoran feberet saya plak tuh..sume menu pun saya suka.. :-)

< MC.. >

< kaki yang bengkak huhuhu >

< dinner esok... >

3 ulasan:

Dessert Queen berkata...

take care

lady-D berkata...

ciannye..arini MC lg ke??get well soon ya^^

ain zuraini berkata...

nowwa: tq..
dla: mc sehari jek, pastu sibuk lak tak sempat update blog..huhuhu..