Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Rabu, 21 September 2011

Temujanji pertama....

Salam semua….
Sume sihat?? Saya sihat Alhamdulillah…..Emm, sekarang ni memang jarang bersiaran kerana sibuk la…

Emm, esok temujanji pertama saya dengan klinik ibu mengandung & anak Bandar Tun Razak untuk buat Buku Merah. Kalau sesape yang dah ada anak confirm tau..hehe.. Rabu minggu lepas saya telah ke sana untuk ambil tarikh temujanji..Alhamdulillah esoklah harinya...Mudah2an semuanya berjalan lancar & cepat habis.

Yang peliknya kat klinik ni kena bawa urin dari rumah. Urmm, puas juga pusing farmasi cari bekas untuk isi urin tu. Semua pun takde jual. Last2 saya ke klinik panel untuk beli. Heheh siap nurse senyum lagi sambil cakap “Ambiklah, saya bagi je….”. Alhamdulillah, jimat duit saya…hehehe…Saya rasa klinik tu pun tak tau nak caj harga bekas tu berapa coz mesti tak penah orang beli kat situ..kekeke…Mama suruh bawa bekas kosong je & kat klinik baru ambil urin. Tapi saya rasa kat rumah lebih selesa..Lagipun bekas tu kedap kot, confirm tak tumpah/meleleh..ehehehe…

p/s: Alhamdulillah kandungan saya sudah masuk minggu ke-10 & 4 hari…Mudah2an semuanya berjalan lancar..semoga baby dalam keadaan sihat & sempurna, cerdik akal fikiran & menjadi anak yang soleh/solehah…aminnn….Emm, malam ni ade dinner tapi kena makan berpada-pada la…jangan overload sudah…ehehehe…

<hehehe bekas inilah! Saya dapat penutup colour kuning...>

2 ulasan:

ddjfr berkata...

yeah.congrats kak ain!
take care.jangan ganas2 tau.makan pn kna berjaga.eii..sronoknya bila dgr psl pregnancy ni tau..

ain zuraini berkata...

thank you dd..mmg skrg ni dah jalan slow2, turun naik tangga slow2 (jika terpakse), cume drive je blm slow...hahaha..