Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Jumaat, 21 Oktober 2011

Web check-in...

Salam semua...
Anda semua sihat? Saya sihat Alhamdulillah.....

Emm, arini saya dah buat web check-in dr KL ke KK dan dari KK ke KL. Tapi untuk KL ke KK, saya tak dapat seat sebelah menyebelah dengan hubby...hukhukhuk...untuk KK ke KL nasib baik dapat. Ingatkan 2 hari sebelum travel baru boleh buat web check-in, rupe2nye setelah booking confirmed terus boleh buat..huhu...Saya rase ramai yg buat web check-in @ mobile check-in sekarang sebab kalau kat kaunter kena caj.

Tapi kalau dapat naik flight awal2 boleh je terus rebut duduk sekali...hehehehe siapa cepat dia dapat gak le..mudah2an takde orang yang cerewet...dahle berniat nak share2 makanan atas flight tu..dok jauh2 camne nak share...hehehe...

Anyway, tak sabar nakpi holiday ni. Tapi, lepas balik ade tugasan penting yang harus disiapkan..huhuhu presentation projek saya ditetapkan pada 15-Nov pukul 11.00am..wuaaaa wuaaaa mudah2an panel2 bagi soalan yang mudah2 sahaja yek...aminnnnnn...Saya pon berharap presentation saya berjalan lancar..aminnn..

p/s: hehehe actually minggu ni kandungan saya masuk minggu ke-15, minggu lepas minggu ke-14 daa...kekeke..semalam check-up semuanya OK. Alhamdulillah....aminnnn....



stay kat sini jek...hehehe..

Tiada ulasan: