Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 31 Januari 2011

Berdebar2....

Salam semua...
Saya masih tak sihat dari hari sabtu lg..esk pun saya ade appointment dgn doc, hopefully sumenye ok..
So aktiviti arini hanye berehat saje di umh...hubby saya keje arini, dia just bw saya ke klinik utk amik mc pg td. Dia juga telah ke HQ utk urusan2 surat menyurat yg perlu di bawa esk ke PPUKM..

p/s: Doakan saya ye kawan2..mudah2an semuanye ok...aminnnn...


< mc ke-2 thn nie..huhuh >

< surat reference from klinik & buku appointment PPUKM >

< appointment date & time >

< huhuhu 1st time kena amik darah daaa, lebammmm >



2 ulasan:

lady-D berkata...

hope xd ape2..get well soon ya..take care ^__^

ain zuraini berkata...

thanks d_la..anyway, bad news. takpela, blm rezeki lg..try lg after 3 months..