Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 21 Februari 2011

3G..

Assalamualaikum semua...
Macam mana perasaan anda pada hari Isnin yg indah ini?? Selalunye Monday blues bagi sesetengah orang yg bekerja termasuk saya. Tapi nak buek camno busy so takdela blues sgt..Keje berderet sampai tak tau nak buat yg mane dulu ni ha...poning....Semalam blog tak berupdate coz takde idea & takde mood..boring je lepak umah. Hubby pi main futsal sampai kul 3pm br balik..tinggal la daku & zahir di rumah..hehehe...nak kemas umh pun malas..ish ish ish Puan Ain Zuraini ni bile la nak insap..ekekeke...

Emm, nak citer pasal masalah org Malaysia ni, 3G. Tau tak ape itu 3G?? hehehe G.E.M.U.K, G.E.B.U & G.O.R.G.E.O.U.S (boleh tak nak bg perkataan ni?? bolehla..bolehla...). Hampir setiap isi rumah ade karakter 3G ni. Mcm tak dpt nak elak sekarang nie...Di rumah saya pun ramai, termasuk la saya (mengaku lak). Walaupun dah guna pelbagai cara utk menurunkan berat badan (pemakanan, supplement, pakaian sokongan, pusat kecantikan, exercise), tp masih susah untuk kembali ke bentuk yg asal (utk saya la org lain mungkin ade yg berjaya). Semalam di rumah mak, saya telah menimbang berat badan, dan keputusannye: Oh NO, I'm back to the maximum weight I've had before (sblm ke pusat kecantikan). huhu keciwa tp terima seadanya. Mmg sedar diri pun, tp usaha kurang so phm2 jela..hahahaha...So ape plan saya?? Emm, berhajat utk puasa (pose ganti dulu) start esok (minggu lps dpt 2 hari) & seterusnya akan di susuli dgn sauna & work-out (sume ade dlm stor) maybe..will see ya!!

p/s: Salah 1 cara nak jimat gak tu selain dpt ganti puasa, dpt kurang belanje makan..hehehe..

<sauna & 2 type of cycles berkepuk dlm stor.. haha>
sila abaikan keadaan sekeliling..kekeke

Tiada ulasan: