Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Jumaat, 4 Mac 2011

Mari kita bersukan!! :-)

Salam semua...
Harini saya MC la, kurang sihat skit.. Kawan2 semua sihat? Ni sempat saya karang blog jap sementara tunggu hubby nak bw pi klinik. Cerita ni dh basi tp saje nak citer gak. Citer tentang aktiviti saya Ahad lps. ngee :-)

Pagi2 lg kami telah keluar rumah & sarapan pagi di QBistro berdekatan dgn rumah je. Setelah selesai kami terus bergerak menuju ke Kompleks Belia & Sukan Kg. Pandan. Dalam 15minit perjalanan kami pun tiba di sana. Zahir telah menunggu kami awl2 lagi. Hari itu merupakan Hari Sukan Sekolah ATAH. Zahir salah seorang ahli rumah merah (Sallehudin Al-Ayoubi kalu tak silap saya). Dia ckp dia masuk 2 acara, 4x100m & 100m. Emm, berfikir saya sejenak boleh ke ni..hehehe..Setelah tetamu mendaftarkan diri (ikut rumah sukan pelajar dpt markah tambahan), kami duduk di tempat yg disediakan. Sblm acara dimulakan, saya pun bergediks2 dgn kamera hp (tu je yg ade). Saje boring2 kan. Acara dimulakan dgn perbarisan mengikut rumah sukan masing2. Ade rumah merah, kuning & hijau. 3 jenis rumah sukan je coz pelajar pun tak ramai mcm sekolah harian biasa. Setelah ucapan perasmian majlis & bacaan doa, acara diteruskan dgn senamrobik "chicken dance". hehehe tak blh lupakan betapa kelakarnye tarian ini lbh2 lg di kelolakan oleh 3org pelajar menengah & sorang budak comeii. Budak comei itu la yg membuatkan semua tetamu tertawa & terhibur. Setelah selesai perbarisan, acara olahraga dimulakan.

Acara pertama ialah 4x100m menengah & rendah. Zahir terlibat di dlm acara yg kedua. Setelah itu, acara diteruskan dengan larian 4x200m, 400m & 100m. Kami terpaksa meminta izin utk berundur dahulu kerana hubby ada agenda lain. Mama, ayah & adik Zahir sahaja yg masih menunggu sehingga selesai kerana selepas itu semua pelajar blh pulang mengikut ibu bapa masing2 (yg dtg je la). Walau dpt meluangkan mase selama 3 jam di sana, dapat juga kami melepaskan rindu bersama Zahir.

p/s: Tak sabar menanti percutian kami ke Langkawi pd cuti sekolah nnt!! 1st time nak naik flight nie..hehehe..


< gedikss time pasukan Netherlands nie..hehehe >

 < marilah kite bersukan yeeeehaaaa!! >

2 ulasan:

d_LA berkata...

bersukan best !!! wah nak gi langkawi..bestnye..plan gak nak gi thn ni tp mungkin bln 6 ni kot

ain zuraini berkata...

hahaha den tgk je sukan itew...ehehehe..
aah weekend ni terbang la.. :-)