Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Isnin, 16 Mei 2011

Selamat Hari Guru...

Salam semua...
perghh berhabuk sudah ini blog.. wakakaka...Bukan tak mahu update, tapi tahap kesibukan yang melampau padahal banyak benda nak update..cewahhh...ekekeke...

Pape pun hari ni hari guru. Maka, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada adik saya, kakak ipar saya, kawan2 & saudara mara yang bergelar guru serta bekas2 guru yang banyak mengajar saya sehingga saya menjadi seperti sekarang. Terima kasih yang tidak terhingga kepada cikgu2 Tadika Kemas rumah panjang Pantai Dalam, Sekolah Kebangsaan Bangsar, Sekolah Agama Sri Pantai, Sekolah Menengah Sri Pantai, Sekolah Menengah Teknik Muadzam Shah, Kolej Chermai & Universiti Malaya (Jabatan Mekanik & Bahan). Semoga kalian semua tidak berputus asa dalam mendidik anak bangsa!

p/s: Saya tiada tokoh menjadi guru..ehehehehe...


< wif cikgu2 matriks >

< wif cikgu kirahman >

< wif cikgu shamsul >

< cikgu2 matriks lg >

< wif cikgu ijad >

< wif cikgu2 SMTMS termasuk arwah cikgu fahrul >


6 ulasan:

dd.hasnidar berkata...

ehh.ada cikgu ijad.hehe

ain zuraini berkata...

ehehe warden kolej 3 kan...

d_LA berkata...

blur rrr gmbr..nmpk cam kurus je ain lam pic ni..hehe..ni mengamuk ke, skali hupdate smpai 3 entry tros?haha

ain zuraini berkata...

gmbo lame, snap dr album mmg blur la..kalu scan harus trg skit..ehehe..huhuh mmg kurus lg time tu...wuaaa wuaaa...nak kurus camtu lg...

syahnabil@duitcyber berkata...

Jika hari ini seorang peragut menyimbah asid,jika hari ini seorang mat rempit bertaruh di jalanan,jika hari ini seorang seorang polis meminta rasuah,jika hari ini seorang hakim boleh dibeli,jika hari ini seorang dato'bersumpah palsu,jika hari ini bla..bla..bla..semuanya bermula dengan kes lawan cikgu waktu sekolah rendah dulu...Selamat Hari Guru buat semua jenis cikgu di muka dunia...

ain zuraini berkata...

syahnabil: pjg nye hujah hari guru.. :-)