Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Ahad, 13 Februari 2011

Safwan Haziq...

Salam semua...
Ape aktiviti arini??
Emm, saya pagi2 lagi sudah keluar sarapan dgn hubby di Taste of Kelantan. Selepas itu, trs ke umh kawan saya Norma @ Ma, utk melawat baby baru nye yg bernama Safwan Haziq..Sudah berjanji dgn ayu & sakinah utk jumpe pada pukul 10pg. Mr. hubby tak ikut, nakpi keje katanye..tak kisah le....

Sampai di rumah ma lbh kurang 10.20am, ingatkan saya terlambat. Tapi kawan2 saya lg lmbt.. Takpela, paham masing2 ade anak kecil & saya ni lone ranger jek...huhuhu...

Semasa saya sampai safwan tgh bersiap2 selepas mandi. Saya main dgn dia sekejap sblm dia menyusu & tidor balik..Disebabkan lame juga tak berjumpe dgn BFF yg lain maka kitorang pun berchit chat sambil makan spageti & kuih muih yg tuan rumah sediakan lbh kurang 3jam..emm, puas la bercerita macam2...hehehe...Sekali sekala berjumpe (walaupun ofis hour selalu beremel) tp ade aje cerita yg mahu dikongsi...hehehehe...

p/s: Emm, bile la giliran saya utk wat gathering nie yek?? huhuhuhuhu...


< me & ayu >

< ma & kinah >

< zihan & aqil >

< pali, faris & balqis >

< ayu & aqil >

< tiku chak aaaaa >

< abg syahmi yg encem >

< baby yg diraikan...hehehe >

4 ulasan:

lady-D berkata...

wahhhh..bestnye gathering...rindu kat kwn2 skolah..sume dah hijrah n dah ade family..busy dah sume..tgu nt ry baru leh jumpe..huhu

ain zuraini berkata...

d_LA: huhuhu mmg pun..tp ni kawan2 uni..dgn kawan2 sekolah dh lame gak tak bergathering/reunion. huhuhu...

AZZ berkata...

ayu kerja mana sekarang ye?dia ade blog tak?

ain zuraini berkata...

ayu keje kat jelatek. ni email dia:ixoera81@yahoo.com..dia takde blog, tp selalu on fb time ofis.hehehe...