Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Selasa, 8 Mac 2011

arrghhhh!!! grrrrrr!!!!

Salam semua..
Anda semua sihat?? Maafla, bersarang jap blog ni. Jumaat saya tak sihat, weekend lak tetibe emergency blk kg melawat MIL yg kurang sihat. Alhamdulillah, beliau beransur pulih. Mudah2an sihat seperti sediakala..aminnn...

Emm, saya nak cerita psl kejadian smlm ni...argghhhh!! Nmpk sgt perasaan geram & marah yg meluap-luap. Selepas maghrib semalam, saya & hubby bergegas hendak ke Sogo utk menukar hadiah yg telah saya beli utk abah. Tak muat la plak..huhuhu..Boleh plak jln jem yg amat sgt..huhu 1st geram sudah bermula. Saya yg tgh drive so takde can le hubby nak bebel psl jem. Tp dlm hati saya nak bebel gak, penat kaki saya menekan brake & main gear..huhuhu..nsb baik smpt sampai sebelum tutup. Mula2 ke dept. lelaki la. Nak tukar saiz confirm dah takde lbh besar, so salesman tu ckp blh refund duit kat tgkt 7. So kami pergi la..Alhamdulillah, dpt pulangkan baju & dpt refund duit blk. So, sblm pulang saya inform hubby nak byr duit kerete dh alang2 bank C*** ade bersebelahan.

So, bermula la episod yg B.E.N.G.A.N.G..Hubby keluarkan duit dia coz duit saya tertinggal kat rumah. Lpstu saya terus menekan deposit tunai & masukkan duit. Semasa duit sedang dikira, kami berfikir apsal lame sgt mesin ni kire duit?? Emm, tunggu lg...pastu agak2 cam 10 minit saya dh mula gelabah. Aik, takkan la kire berejam2 lak, tak penah2 lame camni. Pastu ade sorang guard yg tgh kuarkan duit kat situ ckp mesin ni mmg problem. Yapppeeddaaaa..Apsal tak tampal notis ke pape coz kat skrin takde tulis ape2 pun. huhuhu.. :-( So guard tu suruh saya dial no. customer service yg ade tertulis di dinding. Saya dial mula2 salah plh menu lak operator tu ckp. Dial lg ckp OPERATOR KAMI SEDANG SIBUK. SILA DAIL SEBENTAR LAGI. Rasenye 4-5x saya dial keluar ayt yg sama. Last2 saya dial blk slh menu tu suruh dia transfer pi menu yg spttnye. Siap saya marah sampai kuar air mata la (kalu mrh sgt mmg camni)..

Kesian gak kat operator yg tak bersalah tu tp kami dh tunggu lame dpn mesin tu...bengang & marah meluap2...sama2 naik ni...grrrrr!!! hampir setengah jam dok tercongok dpn mesin tu brla dpt bercakap dgn operator yg asyik S.I.B.U.K tuh!! Tue pun dia tak blh wat pape, suruh dtg bank esok isi borang aduan, kepil skali dgn resit error tu, simpan 1 copy utk reference, nyatakan tarikh, mase & no. mesin, bla..bla..bla...grrrrr, buat penat aku tunggu lame2 dpn mesin tu je yg diorang ni leh wat..takleh detect on the spot la plak...eeeeiiiii geram gile mase nih!! Lepastu kami blk dgn hampanye. Apabila puan ain zuraini bengang & marah gile, maka dia pun drive kete gile2. Nasib baik en. hubby tak marah...ahahahaha itu salah satu cara saya melepaskan geram, marah, sakit hati, tensen & yg sewaktu dgnnye...(Amaran: sila jgn ikut perangai ini yek, merbahayakan nyawa anda. Sayangi lah nyawa anda. Ingat orang yg tersayang). ekekeke...

p/s: Moral of the story, kalu dh rase kelam kabut tu tak payahla nak tambah2 wat perkara2 lain yg sempat lagi dibuat di lain waktu...huhuhuhu....grrrrr!! :-(

< mood saya yg last tuh... :-( huhuhuhu >
Sumber: SINI

4 ulasan:

zue eera berkata...

huuu...mmg selalu jd camtu...nasib kureng baik la tu hari tu...huuuui

ain zuraini berkata...

waaaa...zue eera sdh berkata2 la...ekekeke...

lady-D berkata...

alamakkk..puan ain zuraini bile marah terus speed kete ye sebijik mcm rumet dla..kdg2 scary je cara dia cilok..huhu..dla pnh kena amik kat bank lain tp duit x keluar..pegi kat bank yg betul tb2 duit xde lam tu..dahla masa tu dla tgh travel..nsb bek esok dia transfer blk..cuak gak la rase..

ain berkata...

huhuhu speed br dpt release tensen..wuaaa...wuaaa..td hubby dh pi isi borang aduan, lg 3 hari br leh check dia dh masukkan blk ke blm ke akaun tu..huhuh