Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik sini..

Selasa, 29 Mac 2011

Semalam yang busy...

Salam semua...
Dah sarapan pagi?? Saya sudah. Pagi ni makan kuih & tengahari nanti makan lempeng susu + oat yang saya masak pagi tadi. Tak sempat nak tapau nasi & malas plak nak menapak ke kantin apabila tiada kupon free lagi :-).

Emm, semalam tak sempat nak update blog. Di ofis tengah banyak keje (hehehe konon-konon nye la), di rumah plak sibuk dengan kerja rumah la ape lagi..ehehehe...Yang sebenarnya semalam saya siapkan e-learning course yang wajib dijawab setelah mendaftar kat HQ. Disebabkan due date nye arini, maka saya dengan gigih menyudahkan kesemua chapter, test & questionaires semalam. perghhhhh berpeluh gakle menjawabnye dan chapter last tu terpaksa jawab 3x coz 2x failed. huhuhuhu :-(. Selepas kita jawab sampai lulus baru boleh proceed ke next step. Akhirnya, saya berjaya juga menyudahkan setelah 1 tahun delayed. ekekekeke last year saya malas nak buat, boleh tak!!

Inilah hasilnye kerje keras saya semalam...wakakaka....



p/s: huhu agak tepu menjawab test setelah sekian lama meninggalkan alam pembelajaran & peperiksaan. ekeke...

Tiada ulasan: